Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
Pretensiooni esitamise korral kannab esimese 6 kuu jooksul kauba üleandmisest kliendile toote parandamisega või asendamisega seotud kulud SeiCom veebipood (VÕS §222lg4).
Juhul kui klient esitab pretensiooni hiljem kui 6 kuud(kuni 2 aastat) peale kauba kätte saamist, tuleb kliendil endal tõestada, et tootel on tegemist puudusega(tootmisveaga) ja et puudus eksisteeris toote üleandmise hetkel.
Pretensioon peab olema saadetud kahe kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja möödumisel kaotab klient õiguse nõuda SeiCom veebipoelt toote parandamist või väljavahetamist.
Puudusega kauba asendamise korral on SeiCom veebipoel õigus nõuda kliendilt puudusega kauba tagastamist.
Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ja selliste vigade kõrvaldamine, mille on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
SeiCom veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise või veebipoele Seicom esitatud tellimuses valede andmete esitamise tulemusena.
SeiCom veebipood ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
– normaalsest kulumisest;
– ebaõigest kasutamisest või hooldamisest(sealhulgas juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt mittevolitatud isik);
– kliendile enne toote ostmist SeiCom veebipoe poolt teatavaks tehtud puudustest;
– välisteguritest;
– toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.
Pretensiooni esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Pretensioon tuleb saata aadressil epood@seicom.ee. Lisaküsimuste korral palume helistada tööpäevadel(8-17) telefonil +372 5858 5831.
SeiCom veebipood vastab pretensioonile hiljemalt 14 päeva jooksul.
Alates 15.veebruarist 2016a. on kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu avatud uus elektrooniline keskkond, mille kaudu on võimalik lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond kannab nime ODR-platvorm(veebipõhine vaidluste lahendamine) ning asub aadressil http://ec.europa.eu/odr
Karjamõisa tee 3, Äksi alevik, Tartu vald, Tartumaa, 60543 Reg.kood: 10853494 KMKR: EE100772571 epood@seicom.ee +372 550 0836 (E-R 9-16) www.seicom.ee
2002 - 2024 © SeiCom OÜ