1. Müügitingimuste kehtivus
1.1 Müügitingimused kehtivad SeiCom veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja SeiCom OÜ/veebipood SeiCom(edaspidi veebipood SeiCom) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2 Müügitingimused kehtivad veebipoe SeiCom ja eraisikust Tarbija õigussuhete reguleerimiseks.
1.3 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest SeiCom toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.4 Veebipood SeiCom jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Seicomaknad.ee
2. Hinnainfo
2.1 Veebipoes kehtib 100% ettemakse. See on ülimuslik, olenemata teistes dokumentides (näiteks kinnituskiri, arve jms välja toodud tüüptingimustest, mis on mõeldud projektimüügile).
2.2 Kõik veebipoes SeiCom toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
2.3 Kõik veebipoes SeiCom toodud hinnad kehtivad ainult veebipoest ostes.
2.4 Veebipoe SeiCom toodete hinnad ei sisalda paigaldusteenust ega mõõtmisteenust. Soovi korral on võimalik neid teenuseid tellida veebipoe SeiCom väliselt erikokkuleppel meie klienditeenindusega.
2.5 Toodete hinnale lisandub transpordi hind, mis moodustub ostetud toodete suurusest ja Tarbija valitud sihtkohast olenevalt. Transpordihind on nähtav ja enne ostu sooritamist kontrollitav ostukorvis. Muud tarnetingimused erikokkuleppel meie klienditeenindusega.
2.6 Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva pärast tellimuse vormistamist).
2.7 Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja veebipood SeiCom vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
2.8 Veebipood SeiCom jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Seicomaknad.ee
3. Tellimuse vormistamine
3.1 Lisage soovitud tooted ostukorvi.
3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimus“.
3.3 Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt „külalisena“ või püsikliendina (seljuhul vajalik sisse logimine või püsikliendiks registreerumine).
3.4 Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja sobiv tasumisviis ning seejärel kuvatakse ekraanile tellimuse kinnitus, mille alusel saate tasuda vastavalt eelnevalt tehtud tasumisviisi valikule vajutades lingile „Esita tellimus“. Enne tellimuse esitamist saate tutvuda veebipoe SeiCom müügitingimustega ja kinnitada seda eraldi valikus linnukesega. Ekraanile kuvatud tellimuse kinnituses leiate kõik andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega.
3.5 Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning vajadusel hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.6 SeiCom veebipoe ostja ehk Tarbija on ainuisikuliselt ning täielikult vastutav veebipoes SeiCom sisestatud andmete ning tehtavate toimingute eest.
3.7 Veebipoes SeiCom sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E-R 9.00-17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14.00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen ise järgi“ tarnevaliku puhul.
4. Müügilepingu jõustumine
4.1 Kauba müügilepinguga kohustub veebipood SeiCom andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood SeiCom poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipoele SeiCom tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
4.2 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.3 Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist SeiCom veebipoe pangakontole.
5. Kohaletoimetamine
5.1 Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood SeiCom tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele (v.a.juhul, kui on tegu tarnetingimusega „Tulen ise järgi“).
5.2 Veebipood SeiCom lehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipood SeiCom pangakontole.
5.3 Veebipoest SeiCom tellitud toodetele paigaldusteenuse juurde tellimisel veebipoe SeiCom poolt kinnitatud tellimuse tähtaeg ei kehti, uus tähtaeg täpsustatakse koos paigaldusteenuse pakkumisega.
5.4 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5.5 Veebipoest SeiCom ostetud toodetele on võimalik tellida transportteenust ainult Eesti piires.
5.6 Veebipood SeiCom ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood SeiCom ei saanud mõjutada, ega ette näha.
6. Tagastamisõigus
6.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Ostetud kaup ei kuulu tagastamisele, kui kaup on spetsiaalselt kliendile eritellimuse alusel valmistatud või ostetud. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud.
6.2 Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille tüüpvormi leiate veebipood SeiCom sisulehelt “Kauba tagastamine”. Taganemisavalduse võib saata vabas vormis epostiaadressile epood@seicom.ee või printida tüüpvorm ning lisada tagastatavale kaubale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest.
6.3 Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
6.4 Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood Seicom on nõustunud kaubale ise järele tulema.
6.5 Kliendile tagastatakse tema poolt tasutud tellimuse summa, sealhulgas kättetoimetamiskulu, esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel kauba ostust taganemise avalduse esitamisest. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt, tagastatakse kättetoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.
6.6 Kauba tagastamise kulud kannab Tarbija, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule.
6.7 Kliendi poolt tasutud tellimuse summat ei tagastata ennem, kui tagastatav kaup on jõudnud Veebipood SeiCom lattu.
6.8 Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
7. Vääramatu jõud
7.1 Veebipood SeiCom ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Seicom ei saanud mõjutada või ette näha.
8. Pretensioonide esitamise kord
8.1 Veebipood SeiCom vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
8.2 Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood SeiCom poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
8.3 Kaubal puuduse ilmnemisel tuleb lõpetada kauba kasutamine.
8.4 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood Seicom ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood Seicom.
8.5 Veebipood SeiCom ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise või veebipoele SeiCom esitatud tellimuses valede andmete esitamise tulemusena.
8.6 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile epood@seicom.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
8.7 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8.8 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
8.9 Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt SeiCom ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel SeiCom ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood SeiCom ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
9. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
9.1 Kui veebipood SeiCom on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusesse.
Karjamõisa tee 3, Äksi alevik, Tartu vald, Tartumaa, 60543 Reg.kood: 10853494 KMKR: EE100772571 epood@seicom.ee +372 550 0836 (E-R 9-16) www.seicom.ee
2002 - 2024 © SeiCom OÜ